28. juli 2012

Frk Jensens hæklerier

Dette er det første af forhåbentligt mange indlæg på denne blog. Jeg har tidligere blogget en del. Faktisk over en periode på 3-4 år, men besluttede at lukke den ned efter mange overvejelser.
Hvorfor vælger man så at lave en ny blog? Tja. Min gamle blog handlede generelt om mit liv, og det kunne jeg ikke helt overskue at dele med cyberspace til sidst. Jeg var midt i en flytning fra mine forældres trygge rammer og ud i verden - eller nærmere sagt, Midtjylland :)
Jeg har ikke som sådan manglet at blogge om mig selv. Jeg har dog savnet at kunne vise billeder af mine små projekter - uanset om det var hæklerier, bagning eller lignende. Indtil videre har jeg benyttet mig af Instagram - og gør det stadig, men jeg mangler muligheden for, at kunne udtrykke mig på skrift og uddybe mine billeder.
Overordnet set, er det egentlig dét, jeg forventer af min blog og det, jeg håber på at opnå med den.

Til dagligt læser jeg til multimediedesigner. Jeg er kreativ og har altid været det, og dette kommer altså til udtryk både fysisk, men også på skærmen. Hækling er min hobby, som jeg kan stresse af med, og grafisk design er arbejde, men samtidig en passion :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar